Infinite Electronic Customer Service
Solicitați automatizarea
datelor pentru compania dvs.
Trimiteți o solicitare de informații privind Electronic Customer
Service pentru companii. Vă vom contacta în termen de 24 de ore.
DESCRIERE
Ce e eCustomer Service?
Acționați mai rapid și mai eficient. Descoperiți soluțiile noastre IT pentru afacerea ta. Platforma noastră ECS vă va permite nu doar să reduceți consumul de hârtie, ci și să optimizați procesele afacerii din companie. Aici, la Infinite, suntem convinși că soluțiile pentru afaceri trebuie să fie nu doar tehnologii de vârf, ci și adaptate nevoilor clienților noștri. ECS este o platformă care le permite clienților noștri să realizeze numeroase sarcini pe cont propriu. Oferim o gamă largă de opțiuni pentru oamenii de afaceri. De la acces la facturi și plata lor, până la toate documentele regăsite într-un singur loc, prin acces la istoricul unei colaborari, monitorizarea stării actuale a serviciilor, până la contact rapid și eficient cu Serviciul pentru Clienți. Acestea și multe altele sunt funcționalitățile ECS.
BENEFICII PENTRU COMPANIA TA
Beneficii pentru clienți
Serviciu pentru clienți
Creșterea calității serviciului pentru clienți. Acces la fiecare document în parte, status sa curent, creșterea productivității muncii.
Totul într-un singur loc
Toate datele cheie, documentele, facturile și contractele într-un singur loc. Astfel, se elimină riscul documentelor pierdute.
Acces 24/7
Acces 24h la sistem și documente de pe orice dispozitiv. Interfața uşoară și intuitivă ce oferă un confort sporit în munca.
Muncă mai eficientă
Cu 50 70% mai putine email-uri și telefoane. Procesarea documentelor poate fi finalizată în câteva minute, în comparație cu zilele/săptămânile necesare în fluxul standard de documente.
Plăţi online
Soluții pentru plăți cu informații detaliate despre dovada plăţii electronice. Afişarea diverselor informaţii despre client (contracte, debite, întâlniri, SLA, referinte, formulare, reclamații, etc).
O mulțime de alte functionalitati utile companiei
De la comunicarea de marketing la colectarea datoriilor, furnizarea de oferte generale și personalizate, apeluri video și multe altele.
BENEFICII PENTRU CLIENȚI
Ce vor primi clienții tăi?
CLIENT DIN INDUSTRIA AUTO
FUNCȚIONALITĂȚI
Ce ne face speciali?
Ani de experiență
Peste 3000 de implementări pentru companii din diferite industrii, 18 ani de experiență în crearea soluțiilor IT pentru afaceri.
Implementarea eficientă a sistemului
Livrarea platformei finale imediat. O implementare va fi precedată de o analiză detaliată pentru compania ta.
Soluții adaptate la orice nevoie
Soluții personalizate pentru procesele fiecărei afaceri și adaptate nevoilor clienților.
Serviciu clienți permanent
Suport la fiecare etapă a colaborării, inclusiv după implementare. O echipă formată din cei mai buni specialiști.
DESKTOP PRINCIPAL
Acum totul este într-un singur loc
Platforma eCS vă va pune la dispoziție cele mai importante informații, toate într-un singur loc. Birou complet digitalizat, oriunde și oricând.
Notificări
– notificări privind sarcinile finalizate
Documente
– toate contractele la îndemână
Facturile mele
– previzualizarea rapidă a facturilor
Soldul contabil
– cheltuielile prezentate într-o manieră transparentă și prietenoasă
Mesje
– comunicare cu clienții într-un singur loc
FUNCȚIONALITĂȚI
Ce îmi permite eCS să fac?
- trimiterea de solicitări electronice
- Gestiune plăti client – inclusiv detalii de plată
- Afişarea pentru client a informațiilor prezente doar insistemele companiei tale. (contracte, extrase deplată, întâlniri, planificări, referinţe, formulare, reclamații)
- contact direct cu Serviciul Clienți
- gestionarea comunicarii de marketing, regulilor și reglementărilor interne, mesajelor interne dintre companie şi clientul respectiv
- o comunicare directă cu clientul, afişarea promoţiilor dedicate, etc
- colectare blândă a datoriilor – notificări privind plățile întârziate
- stocarea și vizualizarea documentelor clienților în depozit (disc electronic, arhivă electronică)
- afişarea de oferte generale și personalizate
- generarea de formulare tip
- semnarea documentelor: semnătură electronică, e-ID,
- autentificare prin mesaj text/EMAIL
- digitalizarea documentelor pe baza de modele individuale
- suport pentru obiective și KPI-uri
- gama de rapoarte individuale adaptate nevoilor clientului
- interfaţă video securizată de comunicare cu clientul