Biroul tău, într-un singur loc eCustomer Service

Infinite Electronic Customer Service

Solicitați automatizarea
datelor pentru compania dvs.

Trimiteți o solicitare de informații privind Electronic Customer
Service pentru companii. Vă vom contacta în termen de 24 de ore.

    Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale.
    Citiți: Politica de Confidentialitate.

    DESCRIERE

    Ce e eCustomer Service?

    Acționați mai rapid și mai eficient. Descoperiți soluțiile noastre IT pentru afacerea ta. Platforma noastră ECS vă va permite nu doar să reduceți consumul de hârtie, ci și să optimizați procesele afacerii din companie. Aici, la Infinite, suntem convinși că soluțiile pentru afaceri trebuie să fie nu doar tehnologii de vârf, ci și adaptate nevoilor clienților noștri. ECS este o platformă care le permite clienților noștri să realizeze numeroase sarcini pe cont propriu. Oferim o gamă largă de opțiuni pentru oamenii de afaceri. De la acces la facturi și plata lor, până la toate documentele regăsite într-un singur loc, prin acces la istoricul unei colaborari, monitorizarea stării actuale a serviciilor, până la contact rapid și eficient cu Serviciul pentru Clienți. Acestea și multe altele sunt funcționalitățile ECS.

    BENEFICII PENTRU COMPANIA TA

    Beneficii pentru clienți

    Serviciu pentru clienți

    Creșterea calității serviciului pentru clienți. Acces la fiecare document în parte, status sa curent, creșterea productivității muncii.

    Totul într-un singur loc

    Toate datele cheie, documentele, facturile și contractele într-un singur loc. Astfel, se elimină riscul documentelor pierdute.

    Acces 24/7

    Acces 24h la sistem și documente de pe orice dispozitiv. Interfața uşoară și intuitivă ce oferă un confort sporit în munca.

    Muncă mai eficientă

    Cu 50 70% mai putine email-uri și telefoane. Procesarea documentelor poate fi finalizată în câteva minute, în comparație cu zilele/săptămânile necesare în fluxul standard de documente.

    Plăţi online

    Soluții pentru plăți cu informații detaliate despre dovada plăţii electronice. Afişarea diverselor informaţii despre client (contracte, debite, întâlniri, SLA, referinte, formulare, reclamații, etc).

    O mulțime de alte functionalitati utile companiei

    De la comunicarea de marketing la colectarea datoriilor, furnizarea de oferte generale și personalizate, apeluri video și multe altele.

    BENEFICII PENTRU CLIENȚI

    Ce vor primi clienții tăi?

    • Economii

      Mai puține documente pe hârtie înseamnă costuri de operare reduse cu 60-70%. Economii nete de la 12 la 22 RON pentru fiecare document.

    • Procesare mai rapidă

      Reducerea timpului întregului proces privind circuitul documentelor cu 85-95%. Documentul ajunge mai eficient și mai rapid la colaborator și la sistemul clientului.

    • Corectitudinea datelor

      Schimbul automat de documente asigură corectitudinea datelor 100%. Uitați de greșeli. Bucurați-vă de datele verificate.

    • Siguranță

      Confidențialitate și securitate sporite ale documentelor. Factorul de fraudă este eliminat datorită procesului avansat de autentificare.

    • Avantaj

      Oferă un avantaj competitiv în afacere prin digitalizare si adoptarea unui mod de lucru ecologic. Compania ta este la zi.

    Datorită platformei eCS, procesele desfășurate în compania noastră sunt mai rapide și mai eficiente. De asemenea, sunt implicați mai puțini angajați.

    CLIENT DIN INDUSTRIA AUTO

    FUNCȚIONALITĂȚI

    Ce ne face speciali?

    Ani de experiență

    Peste 3000 de implementări pentru companii din diferite industrii, 18 ani de experiență în crearea soluțiilor IT pentru afaceri.

    Ani de experiență

    Implementarea eficientă a sistemului

    Livrarea platformei finale imediat. O implementare va fi precedată de o analiză detaliată pentru compania ta.

    Implementarea eficientă a sistemului

    Soluții adaptate la orice nevoie

    Soluții personalizate pentru procesele fiecărei afaceri și adaptate nevoilor clienților.

    Soluții adaptate la orice nevoie

    Serviciu clienți permanent

    Suport la fiecare etapă a colaborării, inclusiv după implementare. O echipă formată din cei mai buni specialiști.

    Serviciu clienți permanent

    DESKTOP PRINCIPAL

    Acum totul este într-un singur loc

    Platforma eCS vă va pune la dispoziție cele mai importante informații, toate într-un singur loc. Birou complet digitalizat, oriunde și oricând.

    Notificări
    – notificări privind sarcinile finalizate

    Documente
    – toate contractele la îndemână

    Facturile mele
    – previzualizarea rapidă a facturilor

    Soldul contabil
    – cheltuielile prezentate într-o manieră transparentă și prietenoasă

    Mesje
    – comunicare cu clienții într-un singur loc

    pulpit systemu
    ebok mobile phone

    FUNCȚIONALITĂȚI

    Ce îmi permite eCS să fac?

    • trimiterea de solicitări electronice
    • Gestiune plăti client – inclusiv detalii de plată
    • Afişarea pentru client a informațiilor prezente doar insistemele companiei tale. (contracte, extrase deplată, întâlniri, planificări, referinţe, formulare, reclamații)
    • contact direct cu Serviciul Clienți
    • gestionarea comunicarii de marketing, regulilor și reglementărilor interne, mesajelor interne dintre companie şi clientul respectiv
    • o comunicare directă cu clientul, afişarea promoţiilor dedicate, etc
    • colectare blândă a datoriilor – notificări privind plățile întârziate
    • stocarea și vizualizarea documentelor clienților în depozit (disc electronic, arhivă electronică)
    • afişarea de oferte generale și personalizate
    • generarea de formulare tip
    • semnarea documentelor: semnătură electronică, e-ID,
    • autentificare prin mesaj text/EMAIL
    • digitalizarea documentelor pe baza de modele individuale
    • suport pentru obiective și KPI-uri
    • gama de rapoarte individuale adaptate nevoilor clientului
    • interfaţă video securizată de comunicare cu clientul

    FORMULAR DE CONTACT

    Daca ai intrebari, nu ezita sa ne contactezi

      Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale.
      Citiți: Politica de Confidentialitate.