Face legătura între vânzători şi clienţi B2B

Infinite Marketplace Suite

Soluție de vânzare pentru producători și distribuitori

Comerț electronic dovedit pentru afaceri B2B

Cereți Infinite Marketplace
Suite pentru afacerea dvs.

Trimiteți o întrebare despre Infinite Marketplace
Suite pentru afaceri. Vă vom contacta în termen de 24 de ore.

    Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale.
    Citiți: Politica de Confidentialitate.

    PLATFORMĂ E-COMMERCE B2B

    Infinite Marketplace - platformă electronică de vânzări B2B

    Infinite Marketplace este o platformă de tranzacționare dedicată, care permite comunicarea bidirecțională între Furnizor și Clienții săi, facilitând cooperarea de zi cu zi legată de procesul de achiziție şi de gestiune documentelor. Funcția principală a Marketplace permite clienţilor B2B să plaseze comenzi din oferta curentă. Pentru a îmbunătăți comunicarea între Furnizori și Clienți, platforma oferă: informații despre plăți și limite de credit, grafice de livrare, contacte cu managerii de cont, concesii, logistică minimă etc. Soluțiile propuse vă permit să utilizați oferta atât online, cât și offline, facilitând plasarea comenzilor într-o locație cu acces limitat la internet.

    laptop_ehurtownia_screen2

    Ei folosesc zilnic Marketplace:

    BENEFICII

    Beneficii pentru utilizatorii Marketplace

    Eliminarea erorilor din comenzi

    Minimizarea numărului de erori în comenzile executate.

    Execuție rapidă

    Scurtarea timpului de onorare a comenzii și acces rapid la oferta completă.

    Automatizarea comenzilor

    Automatizarea procesului de primire a comenzilor de la clienţii B2B.

    Personalizarea conținutului

    Personalizarea conținutului afișat utilizatorilor.

    Reducerea semnificativă a costurilor

    Costuri mai mici pentru afacerea ta. Economisiţi prin implementarea eMarketplace B2B.

    Informații actuale

    Furnizarea informațiilor actualizate de procesare pentru clienți.

    Schimb automat de date

    Schimb automat de date între platforma B2B și sistemul ERP.

    Eficiență mai mare

    Creșterea eficienței angajaților. Munca devine mai rapidă și mai eficientă.

    Alegeți o soluție testată deja de clienţi mari datorită căreia:

    • ehurtownia_ikona3

      Puteți plasa comenzi 24/7

    • ehurtownia_ikona4

      Creșteți vânzarile

    • ehurtownia_ikona2

      Dobândiți clienți noi

    FUNCȚIONALITĂȚI

    Funcționalitățile
    platformei Marketplace

    • INTEGRARE – din eMarketplace este posibil să importați facturi în programul de depozit.
    • FIȘA ARTICOLULUI – permite prezentarea de informatii detaliate si atașate.
    • DIFERITE UNITĂȚI DE MĂSURĂ – o comandă poate conține produse cu unități de măsură diferite.
    • FILTRE MULTIPLE – este posibilă căutarea rapidă a produselor datorită numărului mare de filtre, ceea ce facilitează foarte mult plasarea comenzilor.
    • OFERTA ACTUALĂ – informațiile despre produse sunt prezentate in trei vizualizari: galerie, listă sau tabel. Utilizatorul poate alege oricând modalitatea convenabilă de prezentare a ofertei.
    • PROMOȚII – în eMarketplace puteți prezenta promoții specifice afacerii dvs. cum ar fi: reduceri de preț, și promoții condiționate, de ex: gratuit, 3 la preț de 2, etc.
    • INSTRUMENTE DE MARKETING – furnizorul poate plasa bannere grafice, pentru a promova produsele selectate în acest fel, sau datorită distincțiilor grafice în descrierea produsului, de exemplu: noutate, promoție.
    • COLECTOR DE DATE – folosind colectorii de date este suficient să scanezi produsele comandate pentru a fi adăugate în coș.
    • ȘABLONE DE COMANDĂ – crearea unui șablon cu articolele comandate cel mai frecvent.
    • ISTORIC COMANDĂ – vizualizarea a istoricului comenzilor într-un singur loc, posibilitatea de a transfera o comandă arhivată în coș.

    Panoul de promoții

    Multe sisteme ERP nu au sau au un management de promovare foarte limitat. Prin urmare, pentru a răspunde așteptărilor pieței, Marketplace vă permite să utilizați Panoul de Promoții, care vă permite să definiți promoții condiționate pentru utilizatori, indiferent de capacitățile ERP-ului Furnizorului.

    Oferta actuală

    Informațiile despre produse sunt prezentate în trei vizualizări: galerie, listă sau tabel. Utilizatorul poate alege oricând o modalitatea cea mai convenabilă de prezentare a ofertei.

    Numeroase filtre

    Este posibilă căutarea rapidă a produselor datorită numărului mare de filtre, ceea ce ușurează foarte mult plasarea comenzilor.

    Istoric comenzi

    Vizualizați istoricul comenzilor într-un singur loc, puteți transfera o comandă arhivată în coș.

    Integrare

    Este posibil să importați facturi în programul de depozitare din Marketplace.

    Fișa articolului și diverse unități de măsură

    Fișa articolului permite prezentarea de informații detaliate și informații atașate. Produsele cu unități de măsură diferite pot fi incluse într-o singură comandă.

    Promoții și instrumente
    de marketing

    În Marketplace, puteți afișa promoții specifice companiei, cum ar fi: promoții simple, reduceri de preț, și promoții condiționate, de ex.: gratuit, 3 la preț de 2, etc. Furnizorul poate plasa bannere grafice pentru a promova produsele selectate în acest mod sau datorită distincțiilor grafice în descrierea mărfurilor, de exemplu noutăți sau promoție.

    DE CE MERITĂ SĂ ALEGEȚI SOLUȚIA EMARKETPLACE

    Infinite Marketplace în cifre

    Peste0

    de distribuitori folosesc canalul de vânzări electronice prin Marketplace

    Peste0

    de magazine active care folosesc platforma

    Peste0

    de comenzi plasate în decurs de o lună

    Peste0milioane

    PLN este valoarea totală a comenzilor plasate într-o lună
    Sistemul Infinite Marketplace a făcut posibilă optimizarea unui număr mare de procese din lanțul de aprovizionare: de la generarea de oferte, gestionarea comenzilor primite, gestionarea promoțiilor și reclamațiilor, până la controlul financiar. Trimiterea facturilor către magazine în formă electronică facilitează reducerea timpului de procesare și eliminarea erorilor, ceea ce la rândul său induce o reducere a costurilor.

    PAWEŁ KORNILUK, DIRECTORUL LOGISTICA, SOT

    CE CÂȘTIGAȚI ALEGÂND MARKETPLACE?

    Și mai multe avantaje ale sistemului

    • Automatizarea tuturor proceselor de afaceri recurente
    • Crearea de liste de produse dedicate pentru cumpărători individuali
    • Acces la platformă oricând și oriunde
    • Definirea termenilor de cooperare cu partenerii de afaceri (de exemplu, reduceri, oferte speciale etc.)
    • Procesarea comenzilor instantaneu
    • Utilizarea instrumentelor de audit și de raportare
    • Eliminarea erorii umane

    VEZI NOUTĂȚILE DIN 2022

    Module suplimentare

    • Canal de comunicare prin chat live pentru contact rapid
    • Modul vânzări video, discuții online
    • Suport pentru plăți electronice de către Przelewy24
    • Opțiune de plată amânată
    • Semnătura electronică prin www

    EXEMPLU DE UTILIZARE

    Implementare pentru Iglotex

    Problema cheie la Iglotex soluționată de platformă a fost, să permită clienților săi acces nelimitat la oferta completă a companiei, inclusiv la stocul și prețurile curente, la promoțiile curente precum și la istoricul decontărilor și comenzilor. Platforma a devenit și un instrument de susținere a activității reprezentanților de vânzări din teren, datorită căruia își pot eficientiza vizita la client.

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    FAQ

    Cui ii este dedicată aplicația Marketplace?

    Platforma este dedicată companiilor și întreprinderilor, care distribuie bunuri clienților business, precum și companiilor, care caută un instrument profesional, care să automatizeze procesul de obținere a comenzilor precum și gestionarea domeniilor cheie ale cooperării zilnice cu clienții.

    Ce permite platforma?

    Prezentarea întregii oferte actuale împreună cu promoțiile actuale. Datorită acestui fapt, clientul are posibilitatea de a vedea oferta, pe care nu a avut ocazia să o cunoască până acum. Accesul tuturor clienților, la promoții, încă din prima zi de la lansarea campaniei, vă permite să multiplicați comenzile și să realizați țelul campaniei de promoții.
    Platforma permite deservirea la distanță a unui client business, prin automatizarea întregului instrumetar de comunicare existentă: ofertă dedicată, promoții, comenzi, istoric de cooperare, reclamații, limită de credit, program de livrare, plăți.
    Reducerea costurilor de achiziție.
    Se acceptă comenzi 24/7/365

    Este disponibil pentru smartphone-uri?

    Sistemul este reactiv, datorită căruia permite utilizarea tabletelor și smartphone-urilor.

    Care sunt funcțiile esențiale?

    Diferența clară față de platformele B2C sunt filtrele și șabloanele avansate, care vă permit să restrângeți rapid oferta și să selectați grupul de bunuri pe care-l căutați într-un timp redus.

    Platforma sprijină reprezentanții de vânzări?

    Pe lângă Marketplace, vă oferim sistemul de vânzări mobile Infinite SFA. Ambele sisteme funcționează pe baza unei integrări comune cu sistemul ERP. Beneficiile includ reducerea costurilor de implementare, gestionarea a două direcții de vânzare într-un singur loc. Un panou promoțional și fluxul de informații între sisteme în domeniul procesării comenzilor, plăților clienților etc.

    Câți contractori poate deservi? Există limite?

    Marketplace, datorită faptului că funcționează pe baza a două server room-uri moderne, permite prezentarea a mii de produse și utilizarea de către mii de clienți în același timp. Sistemul funcționează întotdeauna rapid și fiabil, fără a supraîncărca sistemul ERP al Furnizorului.

    FORMULAR DE CONTACT

    Daca ai intrebari, nu ezita sa ne contactezi

      Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale.
      Citiți: Politica de Confidentialitate.