pentru automatizarea proceselor
Infinite DSR
Cereți Infinite DSR pentru afacerea dvs.
Trimiteți o întrebare despre Infinite DSR pentru afaceri.
Vă vom contacta în termen de 24 de ore.
pentru automatizarea activităților
Ce este sistemul Infinite DSR?
Infinite DSR permite unei companii care poate exporta un document (de exemplu, o factură) din sistemul său numai în format PDF să colaboreze cu partenerii săi de afaceri/destinatarii care solicită schimbul de documente numai în format electronic, într-un format specific. Destinatarul nu trebuie să rescrie manual fișierul PDF, deoarece primește automat formatul adaptat la sistemul său.
- Nu mai aveți nevoie de software pentru a vă transfera datele.
Tot ceea ce aveți nevoie este platforma online DSR. - Puteți trimite sute de fișiere PDF direct către sistemele ERP
ale partenerilor dvs. de afaceri, fără nicio operațiune manuală. - Cu sistemul DSR, economisiți nu numai timpul de lucru, ci și costurile de operare
(nu trebuie să aveți mulți angajați și să investiți în sisteme extinse pentru schimbul de date). - Sistemul permite citirea precisă a tuturor datelor din fișierele PDF și conversia
într-un fișier cu orice format, de exemplu, XML, IDOC, EDIFACT.
Infinite DSR
Cum funcționează?
- Proces simplu
- Nu aveți nevoie de operațiuni manuale
- Conversie automată în formatul companiei dvs.
Ce caracteristici are sistemul?
Caracteristicile sistemului
- Corelări – pentru a se potrivi cu codurile de articol și de magazin
- Validarea datelor – respectarea regulilor de afaceri
- Precizia datelor
- RPA – pentru descărcarea automată a docuemntelor anexate (justificative)
- Integrarea cu ERP-uri – pentru a asigura
un flux de date fără interventie manuală - Prelucrarea rapidă și precisă a datelor
- Analiza inteligentă a conținutului și notificarea erorilor
- Integrarea ușoară a conținutului în aplicații,
sisteme și procese externe
- Citiți și convertiți mai multe documente
- Identificarea erorilor și a omisiunilor
- Creați modele standard
- Infinite DSR descarcă și convertește automat datele din documente structurate și nestructurate, cum ar fi documente pdf, formulare, comenzi de vânzări, facturi, returnări de produse vândute și multe altele, cu mare precizie.
- Interfața ușor de utilizat vă permite să gestionați și să raportați eficient toate datele și, de asemenea, să extrageți datele în șabloane predefinite.