e-Archive
pentru companie
Toate documentele într-un singur loc
Documente securizate
Ușor de accesat și căutat
Solicitați un sistem e-Archive Suite
pentru compania dumneavoastră
Trimiteți o cerere și puneți întrebări despre arhiva electronică cu spațiu nelimitat de stocare a documentelor pentru compania dumneavoastră. Vă vom contacta în termen de 24 de ore.
PĂSTRAȚI DATELE DE CARE AVEȚI
NEVOIE ȊNTR-UN MOD ACCESIBIL ȘI SIGUR
Ce este arhiva electronică Infinite e-Archive?
Arhiva electronică, Infinite e-Archive, este o soluție rentabilă și conformă pentru stocarea pe termen lung și gestionarea documentelor pentru afacerea dvs. Documentele importante sunt adesea răspândite pe diferite platforme, iar odată ce un contract este închis sau un proiect finalizat, poate fi dificil să țineți evidența fișierelor. Infinite e-Archive rezolvă această problemă prin colectarea informațiilor din surse multiple într-un singur sistem. Cu ajutorul Infinite e-Archive, gestionarea unei arhive nu a fost niciodată atât de simplă. Structuri flexibile de fișiere, funcții simple, soluții de arhivare fără limite și date securizate, toate acestea au fost concepute pentru a se potrivi tuturor cerințelor dvs.
Scopul principal al sistemului de arhivare electronică este de a reduce posibilitatea de pierdere şi deteriorare a datelor, reducând semnificativ costurile operaționale și asigurând în acelaşi timp disponibilitatea facturilor pentru fiecare utilizator autorizat.
SOLUȚII
Caracteristici cheie
- Acces ușor
- Ai acces sigur 24/7 la toate documentele. Este rapid și simplu să accesezi informații din situaţiile vechi cu ajutorul motorului de căutare și a integrărilor în alte sisteme. Poți, de asemenea, să configurezi acces temporar (de exemplu, pentru audit sau control fiscal).
Datele din surse multiple sunt stocate într-un singur loc - Căutare online a setului de date (motor de căutare)
- Arhivele vechi sunt la doar un click distanță. Datorită instrumentelor avansate de căutare, poți găsi fișierele curente
și documentele arhivate în același timp, prin separarea pe folderelor și ierarhizare - Integrare simplă
- Infinite e-archive poate importa date și documente din toate sistemele tale într-o singura arhivă via web service sau prin integrări de formate specifice ale fiş Platforma noastră asigură și integrarea cu sistemele guvernamentale de e-facturare.
- Implementare usoara a proiectului de arhivare electronică
- Instalare în cloud care îți oferă acces rapid la arhivă. Poți începe rapid și ușor.
FUNCȚIONALITĂȚI
Funcționalități ale soluţiei de e-Archive
Acces non-stop 24/7 la toate documentele
Compatibilitate cu toate sistemele de operare
Căutare online în setul de date (motor de căutare)
Back-up integrat și interfață de utilizator individuală
Soluție scalabilă pregătită să crească odată cu afacerea dvs.
Acces temporar pentru terţi, la cererea clientului (de exemplu, audit, control fiscal)
Integrare cu sistemele guvernamentale de e-facturare
Semnătură digitală care asigură originea facturii (emitentul)
BENEFICII
Sigur & Securizat
Când vine vorba de date – în special la nivelul stocării la comun a datelor din diverse servicii in afaceri – securitatea este crucială.
Controlul accesului
- acces doar pentru utilizatori autorizați
- informații despre cine și când
a vizualizat un document - fiecare document individual este protejat printr-o marcă temporală (time stamp)
Verificarea mărcii temporale
- documentul are o marcă temporală
(sigiliu cu dată unică) - documentul va purta o marcă temporală certificată
- identificarea și eliminarea acţiunilor nedorite ale angajaților
Verificarea semnăturii
- semnătura confirmă că documentul este original
- documentul este semnat cu certificat autorizat
- calitate crescuta a serviciilor colaboratori
Fiecare marcă temporară este supusă verificării în conformitate cu următorii parametri: numele entității, emitentul, versiunea certificatului, numărul de serie al certificatului, algoritmul de marcare, valid pentru, valid de la, valoarea cheii semnăturii electronice.
Fiecare semnătură este supusă verificării în conformitate cu următorii parametri: emitentul certificatului, aliasul local, salvat ca și „creat”, data de validitate.
CONTROLUL ACCESULUI ȘI
FUNCȚIONALITATEA DE ȘTERGERE
Manipularea ușoară și securizată
a datelor personale
Aducerea tuturor documentelor într-o singură arhivă face mai ușoara pastrarea controlului asupra accesului și ștergerii. Utilizarea funcționalității de control al accesului și ștergerii poate ajuta compania dvs. să opereze în conformitate cu legislația și regulile companiei.
CLIENȚII NOȘTRI
Aceștia folosesc soluțiile noastre
vedeți și
Soluții conexe
FAQ
Întrebări frecvente
Ce formate sunt suportate de soluţia Infinite e-Archive?
Orice format, fisierele scrise in formate standardizate sunt adaptate si pot fi arhivate, oferindu-se si versiune lizibila a acestora, oricare ar fi acel format: XML, CSV, PDF, Edifact. Metadatele rămân arhivate şi fişierele se identifică uşor în arhiva electronică.
Câți utilizatori pot folosi?
Nu există nicio limită când vine vorba de utilizatori.
Exista versiune de telefon mobil sau browser web?
Da, este un serviciu disponibil pe orice dispozitiv prin intermediul unui browser.
Ce funcții principale sunt oferite?
Filtrarea, sortarea și căutarea fișierelor, acces temporar la distanță pentru auditori, conformitate legală cu legea locală, acces la istoricul unui fișier dat, matching-ul documentelor, acces 24/7.
Cum e securizată soluţia Infinite e-Archive?
Acces doar pentru utilizatorii înregistrați, autentificare prin MFA (autentificare cu mai mulți factori), integrare cu serviciul prin canale de comunicare criptate; ISO 27001.
Ce pot face cu ajutorul solutiei Infinite e-Archive?
Toate auditurile sunt efectuate la distanță fără nevoia de a implica personalul companiei, certitudinea că datele sunt în siguranță, economii la costurile de construire și întreținere a infrastructurii.
Este această platformă pentru orice companie?
Da.