Face legătura între agenții de vânzări și clienţii B2B

Soluția Infinite Marketplace

komunikacja ico

Soluție de vânzare pentru
producători și distribuitori

e commerce ico

Comerț electronic dovedit
pentru afaceri B2B

Solicită Soluția Infinite Marketplace
pentru afacerea ta.

Întreabă-ne despre Soluția Infinite Marketplace pentru afaceri.
Te vom contacta în termen de 24 de ore.

    Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale.
    Citiți: Politica de Confidentialitate.

    PLATFORMĂ E-COMMERCE B2B

    Infinite Marketplace - platformă electronică de vânzări B2B

    Infinite Marketplace este o platformă dedicată tranzacționării, care permite comunicarea bidirecțională între Furnizor și Clienții săi, facilitând cooperarea de zi cu zi legată de procesul de achiziție  și de gestiunea documentelor. Funcția principală a Marketplace permite  clienților B2B să plaseze comenzi din oferta curentă. Pentru a îmbunătăți comunicarea între Furnizori și Clienți, platforma oferă: informații despre plăți și limite de credit, grafice de livrare, contacte cu managerii de cont, concesii, logistică minimă etc. Soluțiile propuse vă permit să utilizați oferta atât online, cât și offline, facilitând plasarea comenzilor  din locații  cu acces limitat la internet.

    laptop_ehurtownia_screen2

    Ei folosesc zilnic soluția Marketplace:

    circle 1 1
    circle 2
    circle 3
    circle 4
    circle 8
    circle 6
    circle 5
    circle 7

    BENEFICII

    Beneficiile utilizatorilor Marketplace

    Eliminarea erorilor din comenzi

    Minimizarea numărului de erori din comenzile executate.

    Execuție rapidă

    Reducerea timpului de onorare a comenzii și acces rapid la oferta completă.

    Automatizarea comenzilor

    Automatizarea procesului de primire a comenzilor de la clienţii B2B.

    Personalizarea conținutului

    Personalizarea conținutului afișat utilizatorilor.

    Reducerea semnificativă a costurilor

    Costuri mai mici pentru afacerea ta.  Economisește prin implementarea soluției eMarketplace B2B.

    Informații actualizate

    Furnizarea informațiilor actualizate de procesare pentru clienți.

    Transfer automat de date

    Transfer automat de date între platforma B2B și sistemul ERP.

    Eficiență crescută

    Creșterea eficienței angajaților. Munca devine mai rapidă și mai eficientă.

    Alege o soluție testată deja de clienți mari, datorită căreia:

    • ehurtownia_ikona3

      Poți plasa comenzi 24/7

    • ehurtownia_ikona4

      Crești vânzările

    • ehurtownia_ikona2

      Atragi clienți noi

    FUNCȚIONALITĂȚI

    Funcționalitățile
    platformei Marketplace

    • INTEGRARE – din eMarketplace  poți importa facturi în programul de gestiune.
    • FIȘA ARTICOLULUI – permite afișarea de informații detaliate și fișiere atașate.
    • DIFERITE UNITĂȚI DE MĂSURĂ – o comandă poate conține produse cu unități de măsură diferite.
    • FILTRE MULTIPLE – este posibilă căutarea rapidă a produselor datorită numărului mare de filtre, ceea ce eficientizează foarte mult plasarea comenzilor.
    • OFERTE  ACTUALIZATE – informațiile despre produse pot fi vizualizate în trei moduri diferite: galerie, listă sau tabel. Utilizatorul poate alege oricând modalitatea convenabilă de prezentare a ofertei.
    • PROMOȚII – în eMarketplace poți prezenta promoții specifice afacerii  tale,  cum ar fi: reduceri de preț și promoții condiționate, de exemplu: gratuit, 3 la preț de 2, etc.
    • INSTRUMENTE DE MARKETING – furnizorul poate plasa bannere grafice pentru a promova produsele selectate în acest fel sau   poate adăuga inserții grafice în descrierea produsului, de exemplu: noutate, promoție.
    • COLECTOR DE DATE – folosind colectorii de date este suficient să scanezi produsele comandate pentru a fi adăugate în coș.
    • ȘABLONE DE COMANDĂ – poți crea șabloane cu articolele comandate cel mai frecvent.
    • ISTORICCOMENZI – poți vizualiza istoricul comenzilor într-un singur loc și poți transfera o comandă arhivată în coș.
    ehurtownia promocje

    Panoul de Promoții

    Multe sisteme ERP nu au un sistem de management pentru promovare sau au unul foarte limitat. Prin urmare, pentru a răspunde așteptărilor pieței, Marketplace îți permite să utilizezi Panoul de Promoții, care îți permite să definești promoții condiționate pentru utilizatori, indiferent de capacitățile ERP-ului Furnizorului.

    Oferte actualizate

    Informațiile despre produse pot fi vizualizate în trei moduri diferite: galerie, listă sau tabel. Utilizatorul poate alege oricând modalitatea cea mai convenabilă de prezentare a ofertei.

    Filtre multiple

    Este posibilă căutarea rapidă a produselor datorită numărului mare de filtre, ceea ce eficientizează foarte mult plasarea comenzilor.

    Istoric comenzi

    Vizualizezi istoricul comenzilor într-un singur loc și poți transfera o comandă arhivată în coș.

    Integrare

    Poți importa facturi în programul de gestiune din Marketplace.

    Fișa articolului și diverse unități de măsură

    Fișa articolului permite afișarea de informații detaliate și fișiere atașate.  Poți include în aceeași comandă produse cu unități de măsură diferite.

    Promoții și instrumente
    de marketing

    În Marketplace poți afișa promoții specifice companiei, cum ar fi: promoții simple, reduceri de preț și promoții condiționate, de exemplu: gratuit, 3 la preț de 2, etc. Furnizorul poate plasa bannere grafice pentru a promova produsele selectate în acest mod sau  poate adăuga inserții grafice în descrierea mărfurilor, de exemplu:  noutate sau promoție.

    DE CE MERITĂ SĂ ALEGI SOLUȚIA EMARKETPLACE

    Infinite Marketplace în cifre

    ehurtownia 1.png

    Peste0

    de distribuitori folosesc canalul de vânzări electronice Marketplace
    ehurtownia 2

    Peste0

    de magazine active care folosesc platforma
    ehurtownia 3

    Peste0

    de comenzi plasate în decurs de o lună
    ehurtownia 4

    Peste0milioane

    EUR este valoarea totală a comenzilor plasate într-o lună
    Sistemul Infinite Marketplace optimizează un număr mare de procese din lanțul de aprovizionare: de la generarea de oferte, gestionarea comenzilor primite, gestionarea promoțiilor și reclamațiilor, până la controlul financiar. Trimiterea facturilor către magazine în formă electronică facilitează reducerea timpului de procesare și eliminarea erorilor, ceea ce, la rândul său, duce la o reducere a costurilor.

    PAWEŁ KORNILUK, DIRECTOR LOGISTICA, SOT

    sot logo 1

    CE CÂȘTIGI ALEGÂND MARKETPLACE?

    Și mai multe avantaje ale sistemului

    • Automatizarea tuturor proceselor de afaceri recurente
    • Crearea de liste de produse dedicate pentru cumpărători individuali
    • Acces la platformă oricând și de oriunde
    • Definirea termenilor de cooperare cu partenerii de afaceri (de exemplu, reduceri, oferte speciale etc.)
    • Procesarea instantanee a comenzilor
    • Utilizarea instrumentelor de audit și de raportare
    • Eliminarea erorii umane
    eHurtownia screen 3

    VEZI NOUTĂȚILE DIN 2022

    Module suplimentare

    • Canal de comunicare prin chat live pentru contact rapid
    • Modul de vânzări video, discuții online
    • Suport pentru plăți electronice de către Przelewy24
    • Opțiune de plată amânată
    • Semnătura electronică prin website

    EXEMPLU DE UTILIZARE

    Implementare pentru Iglotex

    Problema cheie pe care platforma a soluționat-o în cazul Iglotex a fost să permită clienților săi acces nelimitat la oferta completă a companiei, inclusiv la stocul și prețurile curente, la promoțiile curente precum și la istoricul decontărilor și comenzilor. Platforma a devenit și un instrument de susținere a activității reprezentanților de vânzări din teren.   Datorită  acestuia, reprezentanții își pot eficientiza vizita la client.

    ÎNTREBĂRI FRECVENTE

    FAQ

    Cui îi este dedicată aplicația Marketplace?

    Platforma este dedicată companiilor și întreprinderilor, care distribuie bunuri clienților business, precum și companiilor, care caută un instrument profesional, care să automatizeze procesul de obținere a comenzilor precum și gestionarea domeniilor cheie ale cooperării zilnice cu clienții.

    Ce permite platforma?

    Prezentarea întregii oferte actuale împreună cu promoțiile actuale. Datorită acestui fapt, clientul are posibilitatea de a vedea oferta, pe care nu a avut ocazia să o cunoască până acum. Accesul tuturor clienților, la promoții, încă din prima zi de la lansarea campaniei, vă permite să multiplicați comenzile și să realizați țelul campaniei de promoții.
    Platforma permite deservirea la distanță a unui client business, prin automatizarea întregului instrumetar de comunicare existentă: ofertă dedicată, promoții, comenzi, istoric de cooperare, reclamații, limită de credit, program de livrare, plăți.
    Reducerea costurilor de achiziție.
    Se acceptă comenzi 24/7/365

    Este disponibilă pentru smartphone-uri?

    Sistemul este reactiv, datorită căruia permite utilizarea tabletelor și smartphone-urilor.

    Care sunt funcționalitățile esențiale?

    Diferența clară față de platformele B2C sunt filtrele și șabloanele avansate, care vă permit să restrângeți rapid oferta și să selectați grupul de bunuri pe care-l căutați într-un timp redus.

    Platforma sprijină reprezentanții de vânzări?

    Pe lângă Marketplace, vă oferim sistemul de vânzări mobile Infinite SFA. Ambele sisteme funcționează pe baza unei integrări comune cu sistemul ERP. Beneficiile includ reducerea costurilor de implementare, gestionarea a două direcții de vânzare într-un singur loc. Un panou promoțional și fluxul de informații între sisteme în domeniul procesării comenzilor, plăților clienților etc.

    Câți contractori poate deservi? Există limite?

    Marketplace, datorită faptului că funcționează pe baza a două server room-uri moderne, permite prezentarea a mii de produse și utilizarea de către mii de clienți în același timp. Sistemul funcționează întotdeauna rapid și fiabil, fără a supraîncărca sistemul ERP al Furnizorului.

    FORMULAR DE CONTACT

    Dacă ai întrebări, nu ezita să ne contactezi

      Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale.
      Citiți: Politica de Confidentialitate.