Sistemul Naţional de facturare electronică în România

RO e-Factura

Indepliniţi cerinţele legale de facturare electronica

Cereți RO e-Factura pentru afacerea dvs.

Trimiteți o solicitare pentru RO e-Factura pentru afaceri.
Vă vom contacta în termen de 24 de ore.

    Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale.
    Citiți: Politica de Confidentialitate.

    Mai multe detalii

    Ce este factura electronică?

    Factura electronică este “factura emisă, transmisă şi primită într-un format electronic structurat de tip XML care permite prelucrarea sa electronică şi automată” (sursa: ANAF)

    Factura electronică ajută la înlocuirea proceselor manuale şi eficientizează procesul de facturare: se elimină erorile umane, se scrutează timpul de procesare a datelor şi în acelaşi timp compania îndeplineşte noile cerinţe legale.

      Pe 15 noiembrie Infinite a sustinut un webinar despre RO eFactura,
      completați formularul pentru a vedea înregistrarea.

      Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale. Citiți: Politica de Confidentialitate.

      Facturarea electronica in Romania

      RO e-Factura – sistem obligatoriu de facturare – Ce înseamnă factura electronică?

      Agentia Natională de Administrare Fiscală  (ANAF) împreună cu Ministerul Finantelor in Romania au lansat in noiembrie 2021 sistemul de facturare electronică, RO e-Factura.

      In prima etapă, proiectul s-a adresat doar companiilor/contribuabililor care au afaceri cu Statul (B2G business). Astfel orice achiziţie publică şi orice tranzacţie B2G trece acum prin acest sistem.

      Incepand cu 1 iulie 2022, obligativitatea utilizării RO e-Factura a fost extinsă şi către companiile private (B2B business). Doar anumite domenii (cu risc fiscal) intră  momentan sub incidenta acestei obligativitati.

      Incepand cu data de 1.01.2024 , ANAF a anuntat o extindere generalizată a acestei reglementări : toate tranzactiile B2B din Romania devin electronice.

      Care este obiectivul acestui proiect?

      • Digitalizarea mediului de afaceri B2G si B2B in Romania.
      • Combaterea evaziunii fiscale si a fraudei, prin cresterea gradului de colectare a taxelor datorita sistemului electronic e-factura.
      • Cresterea eficientei si reducerea costurilor legate de procesarea documentelor pe hârtie.

      Care sunt cerintele acestui nou mod de lucru?

      Ce trebuie să ştim?

      Sistemul RO e-factură are drept scop primirea facturii electronice de la emitent cu respectarea structurii facturii elaborate potrivit standardelor europene UBL/ XML.

      • Emiterea si arhivarea e-facturilor se va face doar electronic.
      • E-factura se transmite atât la destinatar cât şi către sistemul RO e-factura doar prin mijloace electronice şi respectând structura XML obligatorie.
      • E-factura este validată şi i se aplică semnătura electronică a Ministerului de Finante. Aceasta versiune finală este factura electronică originală ce trebuie descarcărcata şi arhivată electronic.
      ANAF 2

      CUI SE ADRESEAZÃ SISTEMUL RO E-FACTURA?

      TOATE TRANZACŢIILE B2G ŞI B2B DEVIN ELECTRONICE INCEPȂND CU 1.01.2024

      Emiteţi şi arhivaţi facturile electronice conform legii, cu Infinite

      Factura electronică– viitorul afacerilor în România

      Factura pe hârtie vs e-factura

      E-factura este o factură emisă, transmisă, primită şi procesată electronic. Facturarea electronica este o soluţie electronică ce permite un flux complet automat de la un sistem ERP al companiei către cel al destinatarului.

      Paper invoice

      -Manual handling – material costs – delivery costs -print – create invoice – archive – manual handling – validation – verification – authorisation – matching – errors – slow delivery – time consuing – involve workers

      Electronic invoice

      +Traceable delivery + error free + fastest process + operational savings + increased financial control

      BEST CHOICE
      schemat e invoice 1
      schemat e invoice 2

      Cum sa incepi facturare electronica?

      Indepliniti cerinţele RO e-Factura
      ANAF cu soluţia Infinite e-invoicing

      Soluţia Infinite respectă cerinţele tehnice ale formatului RO e-factura. Infinite-invoicing este o platformă uşor de utilizat care vă permite automatizarea întregului proces de facturare AR/AP.

      Creată pentru a intâmpina provocările transformării digitale, soluţia Infinite este adaptată ultimelor cerinţe de schimb electronic de date şi a ultimelor standarde de transfer digital de documente electronice.

      Soluţia Infinite permite funcţionalităţi precum: auto-facturarea, e-Arhivare, semnătura electronică, validare de date, conversie de format âi transmitere către mai multe canale, respectând nevoile oricărei companii indiferent de mărime sau nivel de dezvoltare digitală.

      ANAF 4
      ANAF 3

      De ce sa ne alegi pe noi?

      Avantajele Infinite e-invoicing

      • Schimb de date rapid şi sigur
      • Plăti recuperate mai repede
      • Reducerea costurilor
      • Eliminarea erorilor umane
      • Reducerea numărului de documente incorecte
      • Costuri mai mici de operare
      • Impact pozitiv asupra mediului (CSR)
      • Cash management îmbunătăţit
      • Procesare mai rapidă
      • Suport client
      • Implementare eficientă

      Infinite B2G /B2B experienţa internaţională

      Polonia

      Infinite a construit PEF
      – plaforma B2G de e-factura a Guvernului Polonez

      Arabia Saudita

      Infinite este furnizor
      oficial ZATCA

      Romania

      Infinite este conectat
      cu Ro e-factura

      Ungaria

      Infinite este conectat cu National Tax and Customs Administration (NTCA)

      Croatia

      Infinite este conectat cu Servis eRačun za državu

      FORMULAR DE CONTACT

      Dacă aveți orice alte întrebări,
      nu ezitați să ne contactați:

        Prin trimiterea formularului, ne furnizați datele dumneavoastră personale.
        Citiți: Politica de Confidentialitate.