În era transformării digitale, trecerea la soluțiile fără hârtie este un lucru indispensabil pentru operațiuni eficiente și succesul pe piața globală a companiei dumneavoastră.
Soluția de automatizare a datelor poate fi cardul câștigător pentru îmbunătățirea proceselor interne și externe, creșterea transparenței acestora și minimizarea erorilor.
Software de gestionare a lanțului de aprovizionare
Infinite EDInet Suite poate fi cel mai mare avantaj al procesului de gestionare a lanțului de aprovizionare. Indiferent de industria în care lucrați, prelucrarea automatizată a comenzilor și a altor documente comerciale va fi un pas decisiv pentru afacerea dvs. Avantajele implementării acestui model sunt vizibile în multe domenii – de la o eficiență crescută, eliminarea erorilor, reducerea costurilor, până la creșterea calității și competitivității serviciului pentru clienți.
Practic vorbind, planificarea integrată și efectuarea operațiunilor lanțului de aprovizionare, inclusiv – furnizori, furnizori de logistică, distribuitori, cumpărători înseamnă:
- reducerea nivelului de inventar, reducerea costurilor de stocare cu 10-20%
- creșterea eficienței angajaților cu 2-5%
- reducerea costurilor de transport cu 2-5%
- creșterea cifrei de afaceri a companiei cu 5-10% fără a angaja personal suplimentar
- îmbunătățirea calității serviciilor de livrare, creșterea competitivității
În Orientul Mijlociu, numărul companiilor care se alătură rețelei de automatizare a datelor este în creștere. Popularitatea în creștere a automatizării proceselor, susținută de schimbul electronic de documente, se traduce prin noul model de funcționare a afacerii cu alte entități comerciale.
Automatizarea datelor reprezintă procesele de afaceri integrate.
Software-ul digital de gestionare a documentelor de soluții IT Infinite poate fi utilizat pentru a integra toate aplicațiile de afaceri într-un ecosistem central de date. Într-un astfel de scenariu, datele dvs. de afaceri pot migra între diferite sisteme IT fără probleme, oferindu-vă o imagine de ansamblu holistică a proceselor dvs. de afaceri. Acesta garantează un flux de informații eficient între angajați și partenerii lanțului de aprovizionare și, mai ales, integritatea și completitudinea datelor introduce.
Companiile care decid să devina paperless și să-și digitalizeze procesul de la achizitii la plata (Purchase 2Pay) pot câștiga foarte mult. Integrarea a cel puțin două sisteme B2B diferite pentru schimbul de date oferă beneficii concrete:
- mod complet automatizat de schimb de date
- minimizarea riscului de eroare
- reducerea costurilor operaționale – fără introducere de date, documente fără contact
- distribuirea rapidă și precisă a datelor care permite cicluri de afaceri mai rapide
Prelucrarea automată a documentelor comerciale – merită?
Un ecosistem electronic de schimb a datelor electronice care funcționează corect, face posibilă scurtarea semnificativă a acoperirii ciclului respectiv: comanda, facturarea, livrarea și plata. Având în vedere economiile estimate de EDI, ar trebui să se acorde o atenție specială reducerii termenului de livrare a serviciului și reducerii stocurilor care asigură cererea în perioada de livrare. EDI nu numai că duce la tranzacții comerciale mai rapide, dar asigură și întregul lanț de aprovizionare.
Cum va arăta afacerea dvs. cu Infinite EDInet Suite:
- Sistemele IT existente vor fi integrate cu altele noi
- Costurile administrative vor scădea
- Erorile de introducere a datelor nu vor mai fi o problemă
- Datele vor fi schimbate în câteva secunde
- Veti folosi mai mult procedura just-in-time
- Comunicarea cu partenerii de afaceri va fi mai rapidă și bazată pe date
- Veti crește USP-ul companiei
- Veți executa mai rapid tranzacțiile de afaceri
B2B, B2P, B2C – clientul dvs. este cel mai important
Datorită Infinite EDInet Suite este posibilă integrarea sistemelor de schimb de date – obținem ceea ce este cel mai important în afaceri – o comunicare clară și lină și un contact mai bun cu partenerii și clienții. La nivel operațional, software-ul EDI oferă numeroase avantaje care se traduce în eficiență și costuri de afaceri. Eliminarea erorilor la introducerea datelor înseamnă mai rapid timp de schimb de informații, eficientizarea procesului de livrare și, mai ales, asigurarea relațiilor cu clienții – crearea încrederii lor în calitatea și profesionalismul serviciilor companiei.
În afacerile actuale, EDInet Suite devine un standard de comunicare indispensabil nu numai pe linia sistem-sistem, ci și de la business-to-business, business-to-partner, business-to-consumer. Această ultimă relație pare să determine poziția companiei pe piață în cea mai mare măsură.